Contact

Klantenservice

Heb je een vraag over je abonnement of wil je een wijziging doorgeven? Maak dan gebruik van onderstaande opties.

Abonnementen

Ik wil een abonnement op Gardeners’ World afsluiten

Bekijk hier onze abonnementen.

Ik wil mijn adres wijzigen

Klik hier om je adreswijziging door te geven. Het nieuwe adres wordt vervolgens automatisch in ons systeem gewijzigd.

Ik heb mijn blad niet ontvangen

Vervelend! Je kunt dit hier aan ons doorgeven, zodat we de editie voor je kunnen nazenden.

Ik wil mijn betaalmethode wijzigen

Je betaalmethode kun je hier wijzigen. Kies je voor een automatisch incasso, dan bespaar je € 2,50 op je factuur.

Ik wil mijn abonnement opzeggen

Jammer! Je kunt je abonnement beëindigen door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via +31 (0)24 2027 827 of via klantenservice@gardenersworldmagazine.nl onder vermelding van je naam, postcode en huisnummer. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Ik ben abonnee en wil Gardeners’ World digitaal lezen

Als abonnee krijg je gratis toegang tot de digitale edities van Gardeners’ World. Lees meer over digitaal lezen.

Ik kan niet inloggen in de (web-)app om Gardeners’ World digitaal te lezen

Als je al een abonnee bent, kun je na het downloaden inloggen om toegang te krijgen tot de volledige content. Tik daarvoor in het menu op ..Meer en tik op de Account knop. Daarna klik je op Inloggen. Vul je abonneenummer en postcode in en tik op inloggen. Je vindt je abonneenummer op het adreslabel van de verpakking van je Gardeners’ World, of in de welkomstmail die je hebt gehad bij het ingaan van je abonnement. Lukt het inloggen nog niet? Lees dan meer over digitaal lezen.

Wat zijn de verschijningsdata van Gardeners’ World

Hier vind je de verschijningsdata van het magazine.

Ik wil een andere wijziging doorgeven

Neem contact op met onze klantenservice via +31 (0)24 2027 827 of klantenservice@gardenersworldmagazine.nl onder vermelding van je naam, postcode en huisnummer. We streven ernaar je vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden.

Klachten over je abonnement

Heb je een klacht over je abonnement? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027827 of klantenservice@gardenersworldmagazine.nl.

Productbestellingen

Ik heb een los magazine besteld en mijn bestelling niet ontvangen
Neem contact op met de klantenservice van Gardeners’ World via +31 (0)24-2027827 of klantenservice@gardenersworldmagazine.nl voor meer informatie. Hou je bestelnummer bij de hand. Deze vind je in de orderbevestiging.
Een magazine nabestellen
Wil je een magazine van Gardeners’ World bestellen? Dat kan je doen via de webshop. Je kan daar alle voorgaande magazines bestelen, mits voorradig.
Verzendkosten bestellingen
Als je een magazine bestelt via de site krijg je dit doorgaans binnen drie werkdagen thuis. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten: Nederland €2,50 en naar België €4,95. Vanaf €25,- rekenen wij geen verzendkosten.
Ik wil weten waar Gardeners’ World te koop is
De producten van Gardeners’ World zijn in heel Nederland (en België) verkrijgbaar, dus ook bij jou in de buurt. Onder andere Albert Heijn, Jumbo, Bruna, Primera, Ako en Readshop hebben onze producten in hun assortiment opgenomen. Een losse uitgave (na)bestellen kan natuurlijk ook, kijk daarvoor in onze webshop. Wil je geen enkel nummer missen? Neem dan een abonnement. Je vindt hier de tarieven.
Klachten over je productbestelling
Heb je een klacht over je productbestelling? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027827 of klantenservice@gardenersworldmagazine.nl.

Betalingen en facturatie

Onjuiste factuur
Je kunt bij onjuistheden in de factuur contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan telefonisch van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur via +31 (0)24-2027827 of klantenservice@gardenersworldmagazine.nl.
Betalingsherinnering ontvangen
Wellicht hebben de herinnering en betaling elkaar gekruist of is het betalingskenmerk niet correct overgekomen. Op de herinnering staat een datum tot wanneer de administratie is bijgewerkt. Als er ná die datum is betaald, dan kan je de herinnering als niet verzonden beschouwen. Als er echter vóór die verwerkingsdatum is betaald, dan kan je contact opnemen met ons via +31 (0)24-2027827 of klantenservice@gardenersworldmagazine.nl.
Factuur dubbel betaald
In principe wordt de dubbele betaling automatisch teruggestort. Als het bedrag minder dan 55 dagen geleden via een automatische incasso van je rekening is afgeschreven, dan kan je dit zelf, via je bank of internetbankieren, storneren (terug laten storten). Als je hier nog vragen over hebt, kan je contact met ons opnemen via +31 (0)24-2027827 of klantenservice@gardenersworldmagazine.nl.
Herinnering
Indien je een herinnering heeft gekregen van een factuur, maar het onduidelijk is welke, neem dan contact met ons op via +31 (0)24-2027827 of klantenservice@gardenersworldmagazine.nl.
Betaalmethode wijzigen
Je betaalmethode kan je hier wijzigen. Kies je voor een automatische incasso, dan bespaar je €2,50 op je factuur.

Vraag aan de redactie

Onderstaand formulier is uitsluitend bedoeld voor vragen en opmerkingen over de inhoud van het tijdschrift. Een vraag over je abonnement? Maak gebruik van de veelgestelde vragen onder het kopje Klantenservice.

  • Je gegevens worden uitsluitend gebruikt om contact op te nemen.

Magazine van Gardeners’ World 12/2022

Gardeners’ World 12/2022

Bestel nu